Dari lubuk hati ini....

cukuplah ku menangis dalam hati...jauh di lubuk hati mungkin tercetus rasa kecewa namun jodoh adalah ditangan tuhan.....andai ini sudah tersurat bagiku dan dia...ku relakan asalkan dia bahagia....kerana aku tahu siapalah aku untuk menahan....biarlah ku lepaskan pergi....bagiku tiada cinta lain sehebat cintaku pada Allah....ku berserah pada MU, ya Allah....kerana cintaku adalah milikMU.....bukannya milikku yang hakiki....cukuplah sekadar Allah sentiasa di sampingku....doaku titip khas buatmu....agar dia bahagia dengan pilihannya...maafkan aku kerana pernah mengecewakanmu....bukan kerana sesiapa pun tapi sebab kelemahan diriku....sesungguhnya aku tidak layak untuk menerima kasihmu...sekadar hanya teman biasa...menangis dalam hati...tiada lg air mata mampu menampung kesedihan...bergelak ketawa bersama teman...cuba menghilangkan sebak di dada...usahlah ketara di raut wajahku...bukan salah dia....bukan salah aku...sudah takdir....jalan kita berhenti di sini....noktahnya muktamad...

Comments

Popular posts from this blog

Sajak Untuk Diri Sendiri

Kasih Ibu Tiada Tolok Banding......

Terlalu Jauh....