Hari Yang Sungguh Bahagia...

Alhamdulillah...akhirnya impian aku untuk menjadi seorg pendidik telah tercapai...aku dapat KPLI dan akan mendaftar di Inst Pend. Guru Malaysia Kampus Perempuan Melayu, Melaka...pada 22 Jun ini....untuk pengkhususan Bimbingan....rasa2nya macam Bimbingan dan Kaunseling lah kot....agak2nya lah....sedihnya aku terpaksa meninggalkan sekolah yang telah memberi sejuta pengalaman dan kenangan pahit manis...terima kasih ku ucapkan kepada guru-guru senior yang telah banyak membimbingku dan mendoakan aku....lebih2 lagi kepada Pengetua, En. Dominic Sullang Majang dan PK1, Cgu Boo Mei Lian....pelajar2 yang bakal ku tinggalkan....aku rasa sedih....selamat tinggal semua...insyallah kita akan berjumpa lagi....dan di sini aku mendoakan, agar pelajarku tingkatan 5 Sastera 1 dan 5 Sastera 2 serta Tingkatan 6 Sastera, selamat maju jaya dalam SPM dan STPM 2009 ini.....doaku sentiasa mengiringi kalian....huhu....

Comments

Popular posts from this blog

Sajak Untuk Diri Sendiri

Kasih Ibu Tiada Tolok Banding......

Kepiluan Tersentap